ФАР ТЪРСИ ДА НАЕМЕ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

 

Фондация за достъп до права – ФАР търси да присъедини към екипа си оперативен счетоводител.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ФАР

Изисквания към кандидатите:

  • Висше счетоводно-икономическо образование или средно икономическо образование и солиден стаж като счетоводител, в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството;
  • Активно ползване на информационните технологии. Отлични умения за работа с офисен софтуер като Microsoft Office пакет, Google forms, както и с онлайн платформи за комуникация (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet и т.н.);
  • Способност за работа в интензивна среда и самоорганизация. Аналитично мислене, умения за спазване на срокове и отговорност;
  • Предишният професионален опит в оперативното счетоводство е предимство;
  • Отличното владеене на български или английски езици са предимство;
  • Уважение към човешките права, професионалните граници и етика;
  • Прецизност и широкоскроеност, умения за работа в екип и за подкрепа работата на други членове на екипа.

Отговорности:

  • Изпълнява задачи, свързани с контрол за правилното водене на първични документи, осчетоводяване на документи и водене на ведомости. Оформя документите, свързани с финансовата дейност;
  • Регистрира хронологично счетоводните операции. Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
  • Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения.
  • Участва в комисии при извършване на инвентаризации или проверки на материалноотговорни лица.
  • Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в организацията.
  • Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди.
  • Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на работниците и служителите или за предоставяне на съответните органи.
  • Отговаря за достоверността на изготвените операции, справки и отчети;
  • В отсъствие на главния счетоводител го замества, като извършва счетоводни записвания по ред, установен в нормативните актове;
  • Изпълнява и допълнителни задачи, свързани с длъжността, които са му поставени от главния счетоводител и Управителя.
  • Редовно отчита дейността си пред Управителя и Главния счетоводител. 

Какво предлагаме:

  • Възможност за работа в екип с отдадени и опитни професионалисти и работа във водеща правозащитна неправителствена организация, която има богат опит в защитата на човешките права;
  • Работа в приятелска среда, в екип с висока етика, емпатия и култура на взаимопомощ;
  • Възможности за придобиване на нови знания и професионално развитие, в това число в сферата на дигитализацията и автоматизацията на работните процеси;

Условия на работа – на трудов договор с ангажираност на половин работен ден (4 часа).

Възнаграждение – 916 лева бруто за посочената в предходната точка ангажираност на половин работен ден

Място на извършване на дейността: онлайн и в един от офисите на организацията в страната, град Добрич или град София са с предимство

Начало на дейността: 30 август

Краен срок за кандидатстване: 26 август 2024 г. 

Моля изпратете кратко мотивационно писмо (до 700 думи), автобиография и контактите на 2 души, с които можем да се свържем за препоръка, на имейл [email protected] със заглавие „Кандидатура – оперативен счетоводител“

Ще пишем по имейл на най-добрите кандидати, за да довършим процеса по избор, който ще включва изпълнение на писмено задание в срок до 28 август и онлайн интервю на 29 август. 

ФАР ТЪРСИ ДА НАЕМЕ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

location_on
София
language
За позицията се изисква добро владеене на български и английски език
money
Заплащане: 916 лв.
alarm
Работно време: половин работен ден (4 часа).

Foundation for Access to Rights - FAR
call
+359 882873238
calendar_month
In Bulgaria from 10 years
Ако искате да кандидатствате за тази обява моля попълнете формата за търсещи работа и нас служител ще се свърже с Вас. Можете да добавите в полето Допълнителна информация за коя обява кандидатствате.